Followers

Tuesday, October 29, 2013

Kemas kini Blog G.B.M

Alhamdulillah..

   Sudah lama menyepi dari alam blogging. Buka je blog G.B.M rasa masya Allah serabut je nampak. Hehe... sebelum ni template blog aku agak suram..(biasala ikut kepala sendiri)..mula la gatal tangan, jadi aku cuba jadikan ia bersih dan kemas sebaik mungkin. Taadaaa...hehe (masih syok sendiri gak) haha..

   Dah kemas (pada pandangan mata aku je la) mula la nak fikir apa yang perlu aku tulis. Lantas aku baca entri-entri yang terdahulu..Kenapa blog aku seperti tiada isinya..huh..jari jemari aku mula berhenti menaip. Apa tujuan aku menulis blog ni sebenarnya.. Aku cuba kembali ke entri "Salam Pengenalan". Realitinya ini yang aku katakan personal blog A.K.U, sedangkan bloger lain yang aku baca jauh bezanya beza gile lah.. Camna pun, aku masih inginkan sesuatu dari berblogging ni. Ya, sesuatu yang aku masih tak pasti..

   Blog kita adalah hak kita untuk mencorakkannya.. jadi...  La Tahzan ya G.B.M
chaiyuukk!!

No comments:

Post a Comment