Followers

Saturday, December 1, 2012

Salam Pengenalan

Alhamdulillah..hidup perlu ada impian agar impian dapat direalisasikan..

Target hari ini nak buat satu lagi personal blog. Mula lah ligat kepala ni meraba-raba idea yang ada mengikut hawa nafsu. 'Ting..' ahah!"red" warna merah. Entah kenapa itu yang terlintas dalam fikiran..ok mungkin aku nak sesuatu yang memberansangkan. Genre blog pula, aku nak yang lebih santai dan 'open mind'. Maksud aku tak kisah la ape cerita pun boleh ditulis janji ikut suka hati. Tak nak formal macam blog Dari hati ke dapur aku tu. Bukan kondem blog sendiri tapi aku nak blog ini tentang "A.K.U" (aku, kau dan umum).

Gadis But Merah..umpama kisah dongeng si gadis menjadi kenyataan..

"Ayang mana butnye" soal cik abang.
"Tu la dok kecek tak dapat-dapat lagi.." jawabku sambil tersengeh-sengeh.
"Ok..esok kita cari". Senyum berbunga-bunga.
Geli hati aku bila en.suami lebih bersemangat. Katanya kalau tajuk cmtu kena la ada but, baru betul. Nampakkan, bagaimana sesuatu yang diangankan boleh dijadikan realiti. Aku tersenyum. Blog ini bukan lah matlamat untuk aku dapatkan apa yang diinginkan dengan mudah. Tetapi yang aku nak kongsi adalah apa yang boleh dimanfaatkan bersama.

Setiap yang direalisasikan pasti ada yang memberi inspirasi disebaliknya..

Ucapan terima kasih buat Sarah Safarina dan Sarah Suhaini yang memberi idea hingga tercetusnya blog ini. Kepada semua yang membaca terima kasih kerana meluangkan masa.

So kita eNjOY!!

4 comments:

  1. seriously u'll get a red boot???? waa..epy for u!! ehehe...

    ReplyDelete
  2. kak, Add gadget dkt layout blog ni... add "Follower" punye gadget.. baru org blh follow

    ReplyDelete
  3. lepas dah buat tu, join segmen2 ni utk meramaikan Followers

    http://rojakdanabc.blogspot.com/2012/12/jom-join-bloglist-ayuinsyirah-tahun-2012.html

    http://rojakdanabc.blogspot.com/2012/11/segmen-follow-dan-blogwalking-oleh.html

    http://rojakdanabc.blogspot.com/2012/12/ingin-memenangi-tiket-ke-legoland.html



    ReplyDelete
    Replies
    1. meme cmna nak dptkn link tu..k.sarah buat dr smlm xdpt2 gak.

      Delete